Asiakkuudenhallinta

Pidä asiakkaistasi parempaa huolta asiakkuudenhallinta- eli CRM-järjestelmällä. Asiakkuudenhallinta ratkaisujemme avulla keskität halutessasi asiakkaasi, myynnin, liidit, asiakaspalvelun ja markkinoinnin yhden järjestelmän alle.

CRM järjestelmä yritykselle
Parempi ymmärrys

Asiakkaistasi ja myynnistä

Parempi ymmärrys asiakkaistasi ja myynnistä

Asiakkuudenhallintajärjestelmät on suunniteltu kokoamaan asiakastietoa kaikista järjestelmistä, joissa yritys ja asiakas kohtaavat. Näitä voivat olla mm. yrityksen verkkosivut tai verkkokauppa, keskustelut puhelimitse tai sähköpostitse, sosiaalinen media etc. Yhtenäinen ja helposti saatavilla oleva tieto on avainasemassa myynnille, markkinoinnille sekä asiakaspalvelulle. Hyvä CRM-järjestelmä yhdistää kaikki asiakastiedot yhdeksi kokonaisuudeksi, jonka avulla koko organisaatio voi hyödyntää tietoa tehokkaasti.

Toteutamme erilaisia asiakkuudenhallintajärjestelmä -ratkaisuita teknologiariippumattomasti kaikenkokoisten yritysten tarpeisiin. Suosimme tiettyjä vuosien saatossa hyväksi todettuja järjestelmiä ja prosesseja. Visiomme on tuottaa yrityksellesi kasvua, tulosta ja parempaa asiakaspalvelua. Kehitämme yrityksellesi sopivan asiakkuudenhallintastrategian ja valitsemme sopivan järjestelmän sen tueksi. Ratkaisumme ovat kevyitä, nopeasti käyttöönotettavia, kestäviä ja valmiina kasvamaan yrityksesi mukana. Olemme toteuttaneet useita järjestelmä kokonaisuuksia monipuolisesti erilaisiin liiketoiminnan tarpeisiin.

Mikä ihmeen CRM?

CRM-järjestelmä on yleensä avainasemassa yrityksen operatiivisessa toiminnassa. Järjestelmän keskeinen tehtävä on varmistaa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalveluiden ydinprosessien laadukkuus, tehokkuus ja sujuvuus. Laadukkaasti suunniteltu järjestelmä tallentaa kaikki tarvittavat toiminnot ja aktiviteetit liiketoiminnan seuraamisen ja kehittämisen kannalta. Asiakkuudenhallinta on tärkeä tekijä asiakkaan elinkaaren hallinnoinnissa ja sen avulla lisäät myyntiä sekä pidät vanhat asiakkaat tyytyväisinä.

Asiakkuudenhallintaa on syytä panostaa ja se on looginen vaihtoehto, kun haluat saavuttaa tuloksia ja kasvattaa yrityksesi liiketoimintaa. Asiakkuudenhallinta sopii saumattomasti osaksi verkkosivuja tai verkkokauppaa. Sen avulla voidaan myös toteuttaa erilaisia markkinoinnin toimenpiteitä – kaikki yhden järjestelmän alla.

Suunnittelu

Suunnittelu alkaa tarpeiden sekä haluttujen toiminnallisuuksien määrittelyllä ja olemassa olevien järjestelmien kartoituksella. Sopivat järjestelmävaihtoehdot rajataan palvelemaan haluttua käyttötarkoitusta parhaalla mahdollisella tavalla kustannustehokkaasti.

Kehitys

Kehitys tapahtuu ketterästi iteroiden yhdessä asiakkaan kanssa. Haluttuja toiminnallisuuksia testataan sekä mahdolliset asiakasdatan alkulataukset tulevaan järjestelmään suoritetaan. Järjestelmä saa muotonsa ja on valmiina käyttöönottoon sekä jatkokehitykseen tulevaisuudessa.

Käyttöönotto

Lopullisen järjestelmän käyttöönotto ja koulutus käydään läpi jokaisen asiakkaan kanssa yksityiskohtaisesti, jolloin tyytyväisyys sekä käytettävyys on taattua. Varmistamme tulevan järjsestelmän pitkän elinkaaren mahdollisella jatkokehityksellä, ylläpidolla sekä optimoinnilla.

Johda yritystäsi tehokkaammin

Toimiva asiakkuudenhallinta on tärkeä kilpailutekijä yrityksesi liiketoiminnan kannalta. Digitalisaation myötä tieto on yhä enemmän pirstaloituneena eri järjestelmiin ja lääkkeenä toimii CRM. Siihen on syytä siis panostaa.

Toteuttamamme projektit ovat kestäviä nyt ja tulevaisuudessa, jonka lisäksi ne skaalautuvat hyvin yrityksesi mahdolliseen kasvuun ja tarpeisiin, kun liiketoiminta kehittyy. Pidämme huolen, että järjestelmän käyttäminen on helppoa ja yksinkertaista ja se palvelee aidosti yrityksesi liiketoiminnan tarpeita.

 

Asiakkuudenhallinta ratkaisut yrityksellesi

Digitaalisen palvelukehityksen kulmakivet

Onnistuneet palvelukokonaisuudet tuotetaan ketterästi pieninä kokonaisuuksina. Näin minimoidaan riskit sekä maksimoidaan käyttäjätarpeet. Keskiössä ovat toimiva asiakaskokemmus, liiketoiminnan tehostaminen ja johtavat teknologiat, joiden avulla saavutetaan kilpailuetua. Parhaan mahdollisen digitaalisen asiakaskokemuksen mahdollistavat erilaiset liiketoimintaa tukevat taustajärjestelmät, tietovarastot, analytiikkaratkaisut, integraatiot sekä tehokas liiketoimintalogiikka.​

Elinkaariajattelu

Tuottamamme ratkaisut ovat pitkäikäisiä ja reagoivat muuttuvaan toimintaympäristöön ajan kanssa.

Laadunvarmistus

Autamme asiakkaitamme optimoimaan heidän testausprosessinsa ja luomaan toimivan laadunvarmistuskulttuurin.

Asiakaslähtöisyys

Haluamme ymmärtää – emme muuttaa asiakkaamme liiketoimintaa. Olemalla asiakaslähtöinen voimme paremmin ja aidosti auttaa asiakastamme.

Toteuttamiamme CRM-järjestelmiä

Vertailun vuoksi muutamia toteuttamiamme CRM-järjestelmiä, jotka on todettu toimiviksi eri yritysten tarpeisiin vuosien saatossa.